خرید شارژ رایتل

بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را ، اشک و آه و ناله ها و درد را ، می نویسم بی تو بودن های من پایانم است ، بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را . گفته بودی فردا ، پشت این پنجره ها ، غنچه ای می روید ، و کسی می آید ، روشنی می آرد ، دیرگاهیست که من ، پشت این پنجره ها منتظرم ، ولی اینجا حتی ، رد پایی هم نیست . می خواهم از چشمان تو دنیایی بسازم تا همه ی دنیای عاشقان دنیایم شوند . تو را برای وفای تو دوست می دارم ، وگرنه دلبر پیمانه شکن که فراوان است . انسان عاشق زیبایی نمی شود بلکه آنچه عاشقش می شود در نظرش زیباست ! خانه ات سرد است ، خورشید را برایت پست خواهم کرد ! گاهی وقتها زندگی تمام حواسشو جمع میکنه تا ببینه تو چی رو بیشتر از همه دوست داری تا همون رو ازت بگیره ، کاش نفهمیده بود چقدر دوست دارم ! خرید شارژ رایتل باغبون برای داشتن یه گل سرخ ، نوکری هزار تا خارو میکنه ، باغبونتم گلم ! کاش قلبم درد پنهانی نداشت ، چهره ام هرگز پریشانی نداشت ، کاش میشد راه سخت عشق را ، بی خطر پیمود و قربانی نداشت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

12 تير 1393برچسب:, | 19:27 | تیموررضائی شهریور |